|  | 

Tenis zasady

Trening przedramion

Trening przedramion
1 vote, 4.00 avg. rating (78% score)

Trening przedramion (6)W poprzednim niezbyt długim tekście powiedziałem, czym są pompki oraz opisałem w dużym skrócie, na jakie mięśnie oddziałuje w pierwszej kolejności to ćwiczenie. Dzisiaj piszę kolejny artykuł poświęcony uginaniu i prostowaniu ramion w podporze przodem, jednakże tym razem skupię się na tym, jak poprawnie należy wykonywać pompki.
Zacznijmy od tego, iż ciało powinno być całkowicie wyprostowane. Pięty, kolana, miednica oraz barki powinny być ułożone wzdłuż prostej linii. Bardzo wielu początkujących popełnia tragiczny w skutkach błąd i zgina swoje ciało podnosząc nadmiernie biodra, albo też je opuszczając. Ponadto stopy należy ustawić blisko siebie oraz oprzeć się na palcach. Standardowa pompka preferuje rozstawienie rąk nieco szerzej od klatki piersiowej, jednakże nie jest to reguła.
Sądzę, że powiedziałem wszystko, co najważniejsze na temat poprawnego wykonywania pompek. Jeśli czytelnik będzie się stosował do tych zasad, może być pewien, że wykona optymalny trening przedramion i innych grup mięśniowych.

Podobne wpisy:

trening-przedramion

ABOUT THE AUTHOR

Pozostałe wpisy:

  • Tenis Bobrowiec

    Tenis Bobrowiec

    Jaki sport wybrać? Być może już od wielu lat prowadzimy siedzący tryb, ale chcielibyśmy zaangażować się w jakąś aktywność. Nie jest to jednak takie łatwe, dla osoby która większość wolnego czasu spędzała przed telewizorem. Warto jednak zrobić ten pierwszy krok ku zdrowiu i dobremu samopoczuciu i zacząć uprawniać sport. Jak to zrobić? Na początku musimy

  • Tenis Jawczyce

    Tenis Jawczyce

    Co może być celem na nowy rok? Gdy zbliża się nowy rok, wiele osób postanawia dokonać zmiany w swoim życiu. Niektórzy postanawiają rzucić palenie, ograniczyć alkohol albo znaleźć sobie partnera. Są też tacy którzy chcą zgubić kilka kilogramów albo po prostu zacząć prowadzić zdrowszy tryb życia. Są to wspaniałe cele, ponieważ każdy krok ku zdrowiu